Ingrid Goes West
Ingrid Goes West is een messcherpe, hilarische zwarte satire over de moderne wereld van de sociale media, die bewijst dat #perfect zijn niet zo geweldig is als men beweert. Ingrid Thorburn is een doorgeslagen stalker die 'likes' verwart met serieuze relaties, en Taylor Sloane een van Instagram bekende 'influencer'.