Skincare
Als een rivaal een concurrerende huidverzorgingskliniek opent, recht tegenover de hare, staat het leven van de schoonheidsspecialiste van de sterren Hope Goldman (Elizabeth Banks) op zijn kop. Ze is ervan overtuigd dat iemand haar kapot wil maken. Het zet een keten van gebeurtenissen in gang die Hope achtervolgt terwijl ze afdaalt in de paranoia en de gevaren van de onderbuik van Los Angeles.