Mayday
Als een Amerikaanse marinepiloot (Ryan Reynolds) tijdens een geheime missie in de Koude Oorlog vast komt te zitten in vijandelijk gebied, moet hij om te overleven een bondje sluiten met een excentrieke voormalige KGB-agent (Kenneth Branagh).