Mo Money
Je kunt nooit te rijk zijn... of te grappig. Komiek Damon Wayans (In Living Color, The Last Boy Scout) brengt al z'n uitzinnige typetjes mee voor deze komedie vol actie over een oplichter die het rechte pad op probeert te gaan, maar steeds de verkeerde richting op wordt getrokken.