Een liefdesverhaal over volwassen worden waarin een muziekmaker met synesthesie moet leren omgaan met een onzekere toekomst, terwijl hij worstelt met de druk van liefde, familie en zijn Braziliaanse cultuur in Newark, New Jersey.