Onaangekondigd
Alles is klaar voor het feest: het perfecte huis, glamoureuze gasten, een sprankelende sfeer. Rose en Sammy hoeven maar een paar uur lang een gelukkig huwelijk te veinzen. Maar wanneer onverwacht een verwarde oude vrouw en Rose's ex - met onopgeloste zaken - opduiken, verandert de avond in een ongemakkelijke komedie over succes, het einde van het applaus… en hoe slecht sommige wonden helen.