One Night in Miami…
One Night in Miami is een fictief verslag van een ongelooflijke avond waarop iconen Muhammad Ali, Malcolm X, Sam Cooke en Jim Brown bijeenkomen en discussiëren over hun rol in de burgerrechtenbeweging en culturele omwenteling van de jaren 60.