Peanuts in Space: Secrets of Apollo 10
Om de 50e verjaardag van de maanlanding te vieren, onderzoekt deze documentaire een groot mysterie: was Snoopy in het geheim astronaut? Peanuts in Space, waarin Jeff Goldblum een NASA-historicus vertolkt en Ron Howard zichzelf speelt, biedt een warm en luchthartig inkijkje in de wereld van de NASA en de personages uit Charles M. Schulz' Peanuts.