Snoopy presenteert: Lucy's school
De Peanuts gaan naar een nieuwe school en daar zijn ze best zenuwachtig voor, dus begint Lucy haar eigen school. Al snel ontdekt ze dat lesgeven lastiger is dan gedacht, en dat verandering ook goed kan zijn.