Peruvian Ascents
In de Cordillera Blanca in Peru beginnen klimmers Cam en Vinny aan een expeditie op grote hoogte, waar hoogteziekte, moeilijke beslissingen en zelftwijfel hun grenzen op de proef stellen. Naarmate de toppen steiler worden, vragen ze zich af of het grootste risico klimmen is - of juist op veilig spelen.