Planeet 51
De bewoners van Planeet 51 leven in angst voor een buitenaardse invasie. Terecht, zo blijkt, want op een mooie dag parkeert astronaut Charles 'Chuck' Baker zijn ruimtetuig op hun idyllische planeet. Fier als een gieter plant Chuck zijn vlag. De paranoïde bewoners van Planeet 51 zijn echter minder opgetogen. Ze leggen beslag op zijn ruimteschip en maken met man en macht jacht op Chuck. Gelukkig krijg hij hulp uit onverwachte hoek. Met de stemmen van oa. Jelle Cleymans (Lem), Tom van Landuyt (Chuck) en Luc Verhoeven (Generaal Grawl)