Play Dirty
In de actiethriller Play Dirty plant topdief Parker (Mark Wahlberg) de grootste klus van zijn leven. Samen met Grofield (LaKeith Stanfield), Zen (Rosa Salazar) en een gespecialiseerd team komt hij een buit op het spoor die hen lijnrecht tegenover de New Yorkse maffia zet. Een slim, rauw en explosief misdaadavontuur van regisseur Shane Black.