Playful Pluto
Pluto probeert Mickey te helpen tijdens de voorjaarsschoonmaak en het opruimen van bladeren, maar er ontstaat chaos door de komst van een wervelwind, een lekkende tuinslang met een eigen wil en een invasie van vliegen. Pluto belandt in een kleverige situatie met een vliegenvanger, wat leidt tot een aantal van zijn meest opmerkelijke scènes.