Pootie Tang
Als bewerking van een komediesketch in HBO's "The Chris Rock Show" is Pootie Tang de ultieme superheld. Als coole, vlotte charmeur is Pootie een held en een rolmodel voor alle kinderen. Iedereen kijkt naar Pootie op, behalve de slechte Dick Lecter, directeur van Lecter Corp, het bedrijf dat sigaretten, alcohol en fastfood maakt. Kunnen Pooties coole vastberadenheid en kracht de slechte Dick Lecter en zijn team verslaan?