Purl
Een serieus bolletje garen genaamd Purl krijgt een baan bij een snelle, energievolle start-up met alleen maar mannen. Het begint mis te gaan als ze bij de hechte groep probeert te horen. Purl moet zich afvragen hoe ver ze wil gaan om geaccepteerd te worden, en of dat het uiteindelijk waard is.