Craig van de Kreek
Craig en zijn kleine zusje Jessica kunnen het huis niet in en Craig besluit Jessica dan maar mee te nemen naar de Kreek.
De vrienden ontmoeten Wildernessa. Een meisje op een reusachtige hond die het opneemt voor alle dieren in De Kreek. Kelsey raakt besmet met haar liefde voor dieren.