Range Runners
Een vrouw die een afgelegen pad bewandelt, komt in de problemen wanneer haar rugzak wordt gestolen door twee mannen die zich in het bos verstoppen, wanhopig en op de vlucht. Nu, gestrand en achtergelaten om voor zichzelf te zorgen, heeft ze een keuze: terug naar haar normale leven met een nederlaag, of doorzetten en terugnemen wat van haar is gestolen.