Red Rocket
Met een onweerstaanbaar en energiek optreden van hoofdrolspeler Simon Rex is de gewaagde nieuwe film Red Rocket van schrijver-regisseur Sean Baker (the Florida Project, Tangerine) een menswaardig portret met rauwe humor van een kenmerkende Amerikaanse ritselaar die niet erg geliefd is in zijn geboorteplaats.