Relay
Ash (Riz Ahmed) is een briljante maar teruggetrokken fixer die via een anonieme telefoonservice geheime deals afhandelt. Zijn regels houden hem veilig en onzichtbaar - tot hij biotechnologe Sarah (Lily James) ontmoet. Als hij besluit haar te beschermen, komt zijn gesloten wereld op losse schroeven te staan.