Rufus
Manny gaat naar een nieuwe school en hoopt op meer vriendjes. Hij vindt een halsband en doet deze om bij zijn hond Rufus, waardoor die in een jongen verandert. Rufus' populariteit op de nieuwe school stelt al snel hun vriendschap op de proef.