Bixler High Private Eye
Als zijn vader vermist wordt, wordt Xander, die mysterie oplost, gestuurd om bij zijn grootvader in Bixler Valley te gaan wonen, waar hij een verrassende aanwijzing vindt terwijl hij aan zijn grootste zaak tot nu toe werkt.