RV
Bob Munro (Robin Williams) neemt zijn gebroken gezin tegen hun wil mee op een road-trip door de Rocky Mountains. Wanneer blijkt dat de reis meer met werk dan met vakantie te maken heeft, wordt de sfeer er niet bepaald beter op. De reis verloopt allesbehalve vlekkeloos en de familie komt in de meest bizarre situaties terecht. De ontmoetingen met een groepje absurd vriendelijke kampeerders zorgen voor een onverwachte herwaardering van het eigen gezin. Bob’s gezin blijkt toch zo gek nog niet!