Saving Grace
Wanneer Sarah een afgelegen verzorger wordt om aan haar gewelddadige stadsverleden te ontsnappen, ontdekt ze dat je demonen je kunnen volgen, waardoor rust verandert in een angstaanjagende nachtmerrie.