Savage River
Na tien jaar in de gevangenis keert Miki Anderson terug naar Savage River om te proberen een nieuwe start te maken, maar een nieuwe misdaad brengt het stadje weer in beroering en de mensen kunnen niet anders dan achterdochtig zijn.
Terwijl de stad zich voorbereidt op de jaarlijkse viering van Savage River, maakt Colleen zich zorgen over Hugh's verdwijning en Miki hoopt dat zij niet de hoofdverdachte wordt.
Als rechercheur Rachel Kennedy de nieuwe moord begint te onderzoeken, komen stadsgeheimen aan het licht en worden nieuwe motieven duidelijk.
Als rechercheur Rachel Kennedy en brigadier Bill Kirby dichter bij de oplossing van het mysterie komen, leidt een tip hen naar de vleesfabriek en de jacht op een moordwapen.