Saving the Restaurant
De overlevingsstrijd van de Amerikaanse service-industrie tijdens de COVID-19 pandemie wordt verteld aan de hand van de inspanningen van meestersommelier en succesvolle restauranteur Bobby Stuckey om restaurants in Amerika te redden.