Shadow in the Cloud
Badass-chick Maude (Chloë Grace Moretz) bluft zich tijdens een geheime missie een bommenwerper in tijdens WOII. Als enige vrouw moet ze zich niet alleen verweren tegen de achterdochtige en seksistische bemanning, maar ook tegen een mysterieuze vijand. Is het de Japanse vloot of een duister wezen? En wat wordt er vervoerd in het ruim? Het duurt niet lang voor de hel losbreekt en Maude alles moet doen om te overleven.