Sight
Ming Wang (Terry Chen) groeit op in het door de Culturele Revolutie geteisterde China, waar hij ondanks vervolging en armoede zijn weg naar Amerika vindt. Daar wordt hij een baanbrekende oogchirurg en ontwikkelt technologie die miljoenen mensen helpt zien. Wanneer hij de opdracht krijgt om het zicht van een blind meisje te herstellen, wordt hij geconfronteerd met zijn eigen traumatische verleden. Zijn persoonlijke reis toont hoe het heden gevormd wordt door het verleden.