Son Şaka
Serdar is een radiopresentator die beroemd is om zijn grappen. Op een dag vraagt hij zijn vriendin Ayşen ten huwelijk. De grap die hij daarbij wil uithalen, verloopt niet volgens plan. Een gezamenlijke vriend van hen, Yusuf, organiseert een vakantie om hen weer samen te brengen. Tijdens de reis, die normaal begint, gebeuren er na een tijdje vreemde dingen. En dan loopt alles uit de hand.