Untitled Home Invasion Romance
Kevin (Jason Biggs) heeft huwelijksproblemen en daarom neemt hij zijn vrouw Suzie (Meaghan Rath) mee op een romantisch uitje met een dom plan: een inbraak in scène zetten en de held uithangen. Maar wanneer de zaken uit de hand lopen en er iemand dood wordt aangetroffen, bevindt Kevin zich midden in een moordonderzoek en stapelen de leugens zich sneller op dan de alibi's.