Southside with You
Southside with You is geïnspireerd op Barack en Michelle Obama's eerste date. Op een mooie zomerdag in 1989 maakt Barack Obama (PARKER SAWYERS), een charmante jonge medewerker van een advocatenkantoor in Chicago, de gereserveerde advocate Michelle Robinson (TIKA SUMPTER) het hof, door een dagje met haar in de stad door te brengen. Ze bezoeken samen het Art Insitute of Chicago, gaan naar de bioscoop om Spike Lee's film Do the Right Thing te bekijken, en zoenen elkaar uiteindelijk voor het eerst bij een ijskraam.