Sylvies liefde
Als een jonge vrouw in de jaren '50 in Harlem een ambitieuze saxofonist in haar vaders muziekwinkel ontmoet, zorgt hun liefde voor een overweldigende romance die veranderende tijden, geografie en professioneel succes overstijgt.