Space Cadet
Tiffany “Rex” Simpson (Emma Roberts) heeft er altijd van gedroomd de ruime in te gaan, en haar “vervalste” aanmelding zorgt dat ze in NASA's extreem competitieve astronautentrainingsprogramma komt. Kan deze Florida-meid de training doorstaan door haar slimmigheid, lef en vastbeslotenheid, en in het heelal belanden voordat ze door de mand valt?