Sparkle
Sparkle is een tijdloos verhaal over familiebanden, de prijs van succes en de kracht van muziek. In haar speelfilmdebuut speelt "American Idol"-sensatie Jordin Sparks de rol van Sparkle, een jonge vrouw met grote, bijna onmogelijke dromen. Haar overbezorgde moeder (Whitney Houston) waarschuwt haar voor de valkuilen van de muziekindustrie, maar de knappe en ambitieuze Stix (Derek Luke) moedigt haar juist aan. Samen met haar zussen (Tika Sumpter en Carmen Ejogo) vormt Sparkle een succesvol soul-trio dat de door haar geschreven nummers uitvoert. Maar naast roem, krijgen ze ook te maken met jaloezie en verleiding. Een meeslepend drama dat tot leven wordt gebracht door een krachtige cast met onder meer Mike Epps, Omari Hardwick en CeeLo Green.