Bessie
Queen Latifah vertolkt de legendarische blueszangeres Bessie Smith in dit HBO-drama over haar metamorfose van jonge, onbekende zangeres tot een van de succesvolste artiesten uit de 20's. Ook vandaag nog geldt ze als een iconische figuur.