Spionnengeheimen
Superspion Lance Sterling en Walter zijn tegenpolen van elkaar. Lance is charmant, geestig en vol zelfvertrouwen. Walter is dit niet. Maar wat Walter mist in sociale vaardigheden maakt hij goed met kennis en uitvindingen. Wanneer Lance door een merkwaardige gebeurtenis in een duif verandert, moeten Walter en Lance plotseling als team leren samenwerken. Als dat niet lukt is de wereld in gevaar.