Adam's Klonen
Een tiener vindt een kloonmachine waarvan hij denkt dat die al zijn levensproblemen zal oplossen. Wanneer hij zichzelf per ongeluk kloont, wordt zijn leven ingewikkelder dan hij had gedacht.