Spymate
Minkey, een superspion primaat en zijn partner Mike waren de twee beste spionnen ooit. Jarenlang maakten ze elke missie mogelijk... Maar toen Mike besloot om te stoppen om zijn babymeisje, Amelia, op te voeden had hij nooit kunnen voorspellen dat de geschiedenis zich zou herhalen. Tien jaar later wordt Amelia - die een revolutionaire chemische boor heeft uitgevonden - ontvoerd en door haar held, Dr. Farley, meegenomen naar Japan, waar hij van plan is een zeer gevaarlijk experiment uit te voeren dat een zware aardbeving kan veroorzaken en de hele wereld kan vernietigen. Mike en Minkey werken nog een laatste keer samen voor hun meest belangrijke missie ooit: het redden van Amelia - en de wereld - uit de klauwen van de kwaadaardige Dr. Farley.