Terror, Sisters!
Vandaag is een dag als alle andere voor Kalthoum en haar vriendinnen. Ze nippen aan cocktails, zoeken naar seks op internet, wachten ongeduldig op liefde en verdragen opnieuw transfobe beledigingen van onbekenden. Maar vandaag zal het niet zo zijn: de vier transgender vriendinnen zullen zich wreken.