The Benchwarmers
Voor iedereen die gepest is, vernederd is, of met wie ooit gesold is, hier zijn je helden. Rob Schneider, David Spade en Jon Heder (Napoleon Dynamite) spelen drie oudere mannen die weten hoe het is om gepest te worden. Als ze een aantal vervelende buurtkinderen betrappen op het pesten van de zoon van een vriend, slaan ze terug door een honkbalteam van drie man te vormen om zo de beste jeugdteams van de staat uit te dagen. Met de steun van iedere nerd, sukkel en ieder buitenbeentje hebben deze underdogs de tijd van hun leven in deze succesvolle slapstickcomedy van de regisseur van Big Daddy en Happy Gilmore en producent Adam Sandler.