The Bounty Hunter
Milo Boyd (Gerard Butler), een pechvogel van een premiejager, krijgt een droomklusje als hij aangewezen wordt zijn ex-vrouw, journaliste Nicole Hurly (Jennifer Aniston) op te sporen. Hij denkt dat hij zijn geld zo gemakkelijk zal verdienen, maar Nicole zet hem op een dwaalspoor zodat ze een tip over een moord kan nagaan. Milo beseft dat er nooit iets simpel is tussen hem en Nicole. De exen steken elkaar continu de loef af, totdat ze voor hun leven moeten rennen. Het was al zwaar om lief te hebben, te eren en te gehoorzamen, maar in leven blijven is nog veel zwaarder. Andy Tennant (HITCH) is de regisseur.