The Devil Conspiracy
Jezus' DNA uit de lijkwade van Turijn is voor een almachtig, door satanisten beheerd biotechbedrijf voldoende om het ultieme offer aan de duivel te brengen: een kloon van Christus. Voor Aartsengel Michaël begint letterlijk en figuurlijk een hellevaart om de samenzwering van de duivel te beëindigen.