The Fan
Robert De Niro speelt Gil Renard, een handelsreiziger in akelig grote messen, voor wie het leven uitsluitend om honkbal draait. Wanneer de beroemde honkbalspeler Bobby Rayburn (Wesley Snipes) gaat spelen voor de San Francisco Giants kan Renard zijn geluk niet op. Rayburn speelt echter zijn slechtste seizoen ooit en de geobsedeerde fan Renard probeert alles te doen om hem te helpen. Alleen gaat hij hierin wel érg ver...