The Good Boss
In afwachting van een bezoek van een commissie die zijn bedrijf een prijs voor uitmuntendheid zou kunnen geven, bemoeit de eigenaar van een productiebedrijf zich met het privéleven van zijn werknemers om hun onderlinge relaties op te lossen.