The infernal machine
Guy Pearce speelt de hoofdrol in deze psychologische thriller over obsessie en verraad. Bruce Cogburn (Pearce), een teruggetrokken, controversiële schrijver van het befaamde boek The Infernal Machine, wordt uit zijn schuilplaats gelokt als hij een eindeloze reeks brieven krijgt van een geobsedeerde fan. Wat volgt is een gevaarlijk labyrint als Bruce op zoek gaat naar de persoon achter de cryptische boodschappen… waardoor hij gedwongen wordt zijn verleden en uiteindelijk de waarheid achter The Infernal Machine bloot te leggen.