Snoopy en Charlie Brown: De Peanuts Film
Droom groots en lach mee met met Charlie Brown, Snoopy, Lucy, Linus en de rest van de geliefde Peanuts-bende - in een gloednieuwe animatie-avontuur uit de verbeelding van Charles Schulz en de makers van Ice Age. Terwijl Charlie Brown, 's werelds meest geliefde underdog, op heldentocht gaat, kiest zijn beagle-vriendje Snoopy het luchtruim om zijn aartsvijand De Rode Baron te achtervolgen.