The Rocketeer
De ontdekking van een geheim jetpack lanceert testpiloot Cliff Secord naar een spannend avontuur vol mysterie, spanning en intriges. Cliff stuit op meedogenloze schurken onder leiding van een Hollywoodster die in het geheim als nazispion opereert (Timothy Dalton). Met hulp van een bevriende actrice neemt de jonge piloot het op tegen deze overmacht van vijanden, die het jetpack maar al te graag willen gebruiken om de wereldheerschappij in handen te krijgen. Door deze gevaarlijke missie verandert de eenvoudige jongeman in een bijzondere held.