The Sweet East
Lillian, een laatstejaars middelbare scholier uit South Carolina, krijgt tijdens een schoolreis naar Washington D.C. voor het eerst een glimp te zien van de wereld. Nadat ze van haar klasgenoten is gescheiden, begint ze aan een trip door de steden en bossen van de oostkust van de Verenigde Staten.