The Twilight Saga: Breaking Dawn - Part 1
In The Twilight Saga: Breaking Dawn - Part 1 krijgen Bella, Edward en hun familie te maken met de onvoorziene gevolgen van hun langverwachte huwelijk. Na de huwelijksreis zorgen een zwangerschap en een bewogen bevalling voor beroering... En een onverwachte verandering in het gedrag van Jacob Black.