The Wedding Ringer
Doug Harris is een sympathieke maar sociaal ongemakkelijke aanstaande bruidegom met een probleem: hij heeft geen 'best man'. Met minder dan twee weken te gaan voor zijn bruiloft met het meisje van zijn dromen, wordt Doug verwezen naar Jimmy Callahan, eigenaar en CEO van Best Man, Inc., een bedrijf dat vleiende 'best men' levert aan aanstaande bruidegoms zonder beste vrienden.