Transformers: The Last Knight
Van regisseur Michael Bay en uitvoerend producent Steven Spielberg komt de grootste, meest explosieve Transformers tot nog toe. De grootste held ter wereld wordt onze grootste vijand wanneer Optimus Prime Cybertron wil redden door de aarde de vernietigen. Nu moeten Bumblebee en Cade Yeager (Mark Wahlberg) met de Autobots de strijd aangaan tegen hun voormalige bondgenoot om de mensheid te behoeden voor uitroeiing.